Talerze robocze i ślizgowe wykonane z materiału 18G2A, koła proste skośne w ramie i ułożyskowaniu, osłony metalowe, 3 noże na talerzu, malowana proszkowo i śrutowana, piasty sferoidalne.
Wszystkie kosiarki posiadają gwarancję oraz czytelną instrukcję obsługi (DTR) gwarantowaną dostępność części zamiennych.
Kosiarki rotacyjne o szerokości:
- 1,35 m MINI
- 1,35 m
- 1,65 m
- 1,85 m
- 2, 1 m
Galeria zdjęć
Typ kosiarki rotacyjnej | bębnowa |
Szerokość koszenia | 1,35 m MINI |
Zapotrzebowanie mocy (KM) | 20 |
Ilość noży | 4/6 |
Prędkość obrotowa WOM (obr/min) | 540 |
Masa | 280 kg |
Wał przekaźnika mocy | 270 Nm |
Typ kosiarki rotacyjnej | bębnowa |
Szerokość koszenia | 1,35 m |
Zapotrzebowanie mocy (KM) | 30 |
Ilość noży | 4/6 |
Prędkość obrotowa WOM (obr/min) | 540 |
Masa | 300 kg |
Wał przekaźnika mocy | 270 Nm |
Typ kosiarki rotacyjnej | bębnowa |
Szerokość koszenia | 1,65 m |
Zapotrzebowanie mocy (KM) | 50 |
Ilość noży | 6 |
Prędkość obrotowa WOM (obr/min) | 540 |
Masa | 349 kg |
Wał przekaźnika mocy | 270 Nm |
Typ kosiarki rotacyjnej | bębnowa |
Szerokość koszenia | 1,85 m |
Zapotrzebowanie mocy (KM) | 75 |
Ilość noży | 6 |
Prędkość obrotowa WOM (obr/min) | 540 |
Masa | 410 kg |
Wał przekaźnika mocy | 460 Nm |
Typ kosiarki rotacyjnej | bębnowa |
Szerokość koszenia | 2,1 m |
Zapotrzebowanie mocy (KM) | ok. 80 |
Ilość noży | 8 |
Prędkość obrotowa WOM (obr/min) | 540 |
Masa | 540 kg |
Wał przekaźnika mocy | w zestawie |
7 komentarzy
Organizational Culture is the commonly held attitudes, values, beliefs and behaviours of its employees. The culture of an organization is as unique and diverse as an individual’s personality. If the employees of an organization believe that change is something to be feared and avoided, then change implementation is often reactive and haphazard.
The high level of involvement of employees ensures that they understand the strategic plan. It increases their level of commitment to ensure the strategy is successfully executed because they understand how their work and the work they’re completing on the project helps the organization to realize some or all of one of their key strategies.
Once the strategic plan is together, there are two critical elements related to project management. One is to identify the projects that are required to ensure success in the execution of each strategy.
They market it and promote it. But look at their Strategic Plan. They lack a clear strategy for innovation – but they do have strategies for new product development. Yet since the development of the Blackberry, they haven’t released a single innovative product. They will of course disagree. The Playbook is an Ipad with less functionality. It’s not an innovation.
It includes how they will be involved in this process. This is the bottom up communication. Employees will provide input to the strategic planning process through feedback surveys, focus groups, meetings, etc. regarding their ideas for organizational direction, etc.
But many fail to realize their vision and fail to deliver the expected strategic results. Unfortunately, executive teams cannot pinpoint the reasons for this dilemma so they repeat the strategic planning cycle over and over, always hoping that the next strategic planning session will bring better results.
They put teams of individuals together to work on these major initiatives and give them investment money to ensure success. Yet over time it becomes apparent that this team won’t realize the strategic goal given to them and the strategy itself will be deemed a failure. This is wrong
Comments are closed.